Key Concepts in Marketing | Сазерленд Джонатан, Кэнуэлл Дайан

История цены История цены
 
2 734 Р
28090375
В наличии
17/01/2021
 
Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.
Вес: 420
Ширина упаковки: 150
Высота упаковки: 20
Глубина упаковки: 230
crossborder: false
Серия: Palgrave Key Concepts
Издательство: Palgrave Macmillan
Мелованная бумага: false
Цветные иллюстрации: false
Название: Key Concepts in Marketing
Тип издания: Отдельное издание
Признак 18+: false
Предмет обучения: Экономика
Учебный период: Студентам ВУЗов
Основной жанр книги: Учебная литература
Тип книги: Книга на иностранном языке
Тип обложки: Мягкая обложка
Тип носителя: Печатная книга
Эпоха публикации: Современные издания
ebsmstock: false
Frame $60% в наличии