Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.
Вес: |
420 |
Ширина упаковки: |
150 |
Высота упаковки: |
20 |
Глубина упаковки: |
230 |
crossborder: |
false |
Серия: |
Palgrave Key Concepts |
Издательство: |
Palgrave Macmillan |
Мелованная бумага: |
false |
Цветные иллюстрации: |
false |
Название: |
Key Concepts in Marketing |
Тип издания: |
Отдельное издание |
Признак 18+: |
false |
Предмет обучения: |
Экономика |
Учебный период: |
Студентам ВУЗов |
Основной жанр книги: |
Учебная литература |
Тип книги: |
Книга на иностранном языке |
Тип обложки: |
Мягкая обложка |
Тип носителя: |
Печатная книга |
Эпоха публикации: |
Современные издания |
ebsmstock: |
false |